news, اخبار بازی های پلی استیشن 4

الکترونیک آرتز تایید کرد: بازی بتلفیلد ۵ لوت باکس هم نخواهد داشت

بازی بتلفیلد 5 (Bttlefield 5) رسما رونمایی شد، تاریخ انتشار این بازی و نسخه‌های مختلف آن معلوم شد و ضمنا یک تریلر زیبا از گیم‌پلی هیجان‌انگیز و پر زد و خورد این بازی به انتشار در آمد. اما نکاتی عجیب با توجه به این‌که ناشر این بازی هنوز هم الکترونیک آرتز است، در مورد این بازی وجود دارد. یکی از این نکات این است که بازی بتلفیلد 5 لوت باکس نخواهد داشت

به نظر می رسد مسئولان EA از اشتباهات گذشته و قوانین Pay to win درس گرفته و در استراتژی کاری خود تغییر ایجاد نموده اند

یکی از سخنگویان شرکت الکترونیک آرتز در پاسخ به پلی‌گان گفت که در بازی بتلفیلد 5 لوت باکس‌های تصادفی وجود نخواهند داشت. این موضوع را می‌توان در ادامه‌ی رفتار سازنده و ناشر این بازی در راستای تغییر سیاست‌های درامدزایی از طریق بازی دانست، چرا که شب گذشته تایید شد بازی سیزن پس ندارد و تمام بسته‌های الحاقی بعد از انتشار بازی به رایگان عرضه خواهند شد.

بدین ترتیب، همه‌ی آیتم‌ها و پیشرفت‌هایی که در گیم‌پلی بازی ممکن است توسط بازی‌کنندگان به دست آیند از طریق پیشروی موفقیت آمیز در گیم‌پلی امکان پذیر می‌شود و پول خرج کردن شما در روند بازی تاثیری نخواهد داشت.

حال حاضر می‌دانیم که این بازی در ماه اکتبر عرضه می‌شود. عرضه‌ی همزمان بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دستور کار الکترونیک آرتز قرار دارد. گرچه این شرکت اعلام کرده که کاربران Origin و EA Access می‌توانند چند روز زودتر از دیگران به نسخه‌ی محدودی از بازی دسترسی پیدا کنند. همچنین با پیش‌خرید نسخه‌ی دولوکس بازی می‌توانید آن را سه روز زودتر از بقیه‌ی کاربران دریافت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *