news, اخبار بازی های پلی استیشن 4, دسته‌بندی نشده

بازگشت باشکوه مرد عنکبوتی , خاطرات بتمن زنده می شود؟

شاید سری Spider Man برای بسیاری از بازی‌بازان تجربه‌ی جدیدی باشد؛ تجربه‌ای که برای اولین بار آن را در نسل هشتم تجربه می‌کنند و یا برخی دیگر نیز ممکن است نسخه‌های نسل هفتمی این سری را نیز تجربه کرده باشند. اما شاید هنوز هم بازی‌بازانی هستند که تجربه‌ی این سری را از چند نسل قبل آغاز کرده‌اند؛

به تازگی نقد‌ها و نمرات بازی Spider-Man منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت:

DualShockers 10/10

چه زمانی که شما با تار اندازی میان ساختمان‌های شهر تاب خورده، به دنبال کاوش در مناطق مختلف شهر و جمع آوری آیتم‌های مختلف بوده یا زمانی که با قدرت‌های ابرقهرمانی مرد عنکبوتی و گجت‌های وی مشغول مبارزه با جرم و جنایت هستید، تجربه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man واقعا در تمام لحظات لذت بخش است. من با اطمینان می‌توانم بگویم که این بازی با اختلاف بهترین بازی ابرقهرمانی است که تا به حال تجربه کرده‌ام.

DarkStation 10/10

جملات برای وصف زیبایی بصری بازی و یا کاستوم‌های اضافی که به آن‌ها دسترسی خواهید داشت کافی نیست؛ هیچ چیز به اندازه‌ی کاستوم جدیدی که اینسامنیاک گیمز ساخته است جذاب نیست. من می‌توانم ساعت‌ها در رابطه با باس فایت‌های فوق العاده بازی و این‌که چگونه آن‌ها مهارت‌های شما را به چالش می‌کشند و حتی دشمنان بازی صحبت کنم؛ من قادر به انجام همه این‌ها هستم اما این کار را نمی‌کنم زیرا شما باید خود بازی را تجربه کنید. دوباره تکرار می‌کنم بدون در نظر گرفتن نمرات بازی، Marvel’s Spider-Man بهترین بازی است که شما امسال تجربه خواهید کرد. برای من که قطعا این گونه است.

COGconnected 10/10
من نمی‌توانم از فکر کردن به این بازی دست بردارم. اگر این بازی را تجربه نکنم می‌خواهم همچنان در فکر آن باشم. سیستم تار اندازی بسیار عالی، مبارزات عمیق و متنوع و میلیون‌ها کار دیگری که می‌توان در بازی انجام داد. داستان بازی بسیار احساسی و عمیق است و بسیاری از طرفداران این سری را هیجان زده می‌کند. بازی دارای زیباترین جلوه‌های بصری در میان بازی‌های سال ۲۰۱۸ بوده و صادقانه بگویم یکی از بهترین بازی‌هایی است که من تا به حال تجربه کرده‌ام.
Game Informer 9.5/10
از لحظه ای که بازی به دستتان می رسد تا آخرین سکانس داستانی بازی هیجان زیادی در انتظار شما قرار دارد. تجربه‌ی بازی نکته ای را فضا می کند که با فهمیدن آن انتظار برای نسخه‌ی دوم بازی بسیار سخت می‌شود.
Playstation Universe 9.5/10
بازگشت باشکوه قهرمان پلی‌استیشن. اینسامنیاک گیمز تنها یک بازی انحصاری دیگر را به ما ارائه نداده بلکه Spider-Man را می توان بهترین بازی بلک باستر کنسول پلی استیشن ۴ به شمار آورد. Spider-Man یک بازی پر سر و صدا و یک پیروزی بزرگ می باشد که شکوه و عظمت سینمایی آن از هر جلوه ای نمایان است. هر بازی بازی که دارای کنسول پلی استیشن۴ است باید Spider-Man را به کالکشن بازی های خود اضافه کند.
GamesBeat 9.5/10
استودیوی اینسومنیاک گیمز توسعه‌ی بازی Spider-Man را به عهده گرفت و حال این بازی به عنوان بهترین نسخه‌ی این سری پادشاهی می‌کند.
GameSpot 9/10
مشکلات کوچک بازی نمی‌تواند مانع این شود که بگوییم استودیوی اینسامنیاک گیمز با خلق بازی که یادآور دوران طلایی و نسخه‌های محبوب این سری می‌باشد به دستاورد بزرگی دست یافته است. به تصویر کشیدن مرد عنکبوتی، پیاده سازی قابلیت‌های وی در بازی و وقتی که استودیوی اینسامنیاک گیزم بر‌روی طراحی شخصیت‌های بازی گذاشته تا عمق و احساس بیشتری به داستان بازی منتقل کند واقعا شگفت انگیز است. بازی‌های جهان آزاد زیادی با موضوع Spider Man ساخته شده که بازی‌باز قادر بود تا آزادانه در دنیای آن‌ها به کاوش بپردازدو با خلافکاران مبارزه کند اما هیچ‌کدام از آن‌ها دارای تجربه و هویت کاملی نبوده‌اند. استودیوی اینسامنیاک گیمز تجربه شگفت انگیزی را از Spider-Man خلق کرده است که تاثیر ماندگاری بر جای می‌گذارد؛ تجربه‌ای که حتی پس از پایان داستان بازی نیز مطمئنا مدت زیادی شما را به خود مشغول خواهد کرد.
Stevivor 9/10
در حالی که داستان بازی کمی نا امید کننده است اما ما این بازی را به دلیل دنیای جهان آزاد ابر قهرمانی آن تجربه می‌کنیم، Spider-Man در این زمینه فوق العاده عمل کرده است.
Destructoid 9/10
Spider-Man یک بازی ابرقهرمانی فوق العاده است، کاری که فقط استودیوی اینسامنیاک گیمز از پس آن بر می‌آید.
Wccftech 8.8/10
اینسامنیاک گیمز به طور استادانه‌ای شخصیت پیتر پارکر را با مبارزات و تاراندازی ( هویت) مرد عنکبوتی ترکیب کرده است تا تجربه‌ای را خلق کند که تمام کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ حتما باید آن را تجربه کنند.
IGN 8.7/10
شاید دنیای جهان آزاد بازی تجربه‌ی هیجان انگیزی را در طول بخش داستانی ارائه ندهد اما پایه و اساس آن به گونه‌ای ساخته شده که بدون شک تماشایی و شگفت انگیز است.
Everyeye.it ۸٫۳/۱۰

Marvel’s Spider-Man یک بازی تماشایی است که گیم‌پلی پویایی دارد و اینسومنیاک گیمز با ساخت آن به موفقیت بزرگی دست یافته است. اما زمانی که به ماموریت‌های فرعی برسیم بازی فاقد اصالت است.
Gameblog.fr 7/10
Marvel’s Spider-Man در عین حال که هیجان زیادی را منتقل می‌کند اما در عین حال سقوط آزاد داشته است. شاید بازی اسپایدرمن ( مرد عنکبوتی) را به طرز بی‌نظیری در لوکیشن اصلی بازی یعنی شهر نیویورک به تصویر کشیده باشد اما طرح کلی بازی و بسیاری از ماموریت‌های آن از نسخه‌های اخیر سری Batman کپی برداری شده‌اند. Spider-Man بازی با ثبات و با شکوهی است اما باید گفت که این بازی فاقد جسارت و اصالت است.
Metro GameCentral 7/10

یکی از بهترین بازی های اسپایدرمن ( مرد عنکبوتی) که تا به حال ساخته شده اما تنها مشکل کار این جا است که به هیچ وجه نتوانسته باعث پیشرفت و جلو راندن ژانر بازی‌های ابرقهرمانی شود

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *