شرایط و قوانین قبل و بعد از سفارش گذاری در سایت:


Rules

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های مکس گیم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های مکس گیم تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات مکس گیم اقدام نماید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. فروشگاه مکس گیم به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری از سایت می‌‏دهد.

نکات مهم زیر را قبل از خرید توجه داشته باشید

1- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. همچنین پرداخت های ناموفق بانکی به حساب ما واریز نشده و نیازی به پیگیری توسط فروشگاه مکس گیم نیست این مبالغ کمتر از 72 ساعت توسط سامانه شتاب به حساب شما برگشت داده خواهند شد.

2- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت مکس گیم، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای مکس گیم محفوظ است. مکس گیم در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت مکس گیم می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت. در این خصوص حتما قبل از ثبت سفارش در سایت استعلام قیمت تلفنی داشته باشید از ما.

3- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

4- پرداخت در محل برای سفارش‌هایی مقدور هست که زیر 500،000ت باشند پرداخت درب منزل فقط برای شهر تهران و سفارش به صورت تلفنی قابل انجام هست

5- در زمینه خریدهای دیجیتالی، کدهای دیجیتالی ( گیفت کارت ها ) به هیچ عنوان قابل برگشت نیستند. گفتنی است که خرید کد اشتباه، قابل بازگشت نخواهد بود و فروشگاه مکس گیم هیچ مسئولیتی در مقابل آن ندارد.

6- فروشگاه مکس گیم همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (از طریق واتس آپ ) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

7- کلیه محصولات آکبند ( پلمب ) فروخته شده در صورت باز شدن، حتی در صورت سالم بودن و استفاده نشدن پس گرفته یا تعویض نمی‌شوند.

8- تمام سفارش‌های خریداران جدید که قبلا سابقه هیچ سفارش موفقی روی مکس گیم نداشته‌اند، بدون احراز هویت از طریق تلفن ثابت قابل ارسال نیستند. پس لطفا در هنگام خرید شماره تماس منزل خود را وارد نمایید

9- تلفن های تماس فروشگاه مکس گیم فقط 3 خط زیر میباشد 09191239560 09194570466 02144265099

10- برای سفارش‌های ۱ تا ۳ میلیون تومان، احراز هویت از طریق تماس با تلفن ثابت مشتری انجام می‌شود. برای سفارش‌های بالای ۳ میلیون تومان، لازم است که عکس اصل «کارت ملی» یا «گواهی نامه رانندگی» یا «پایان خدمت» شخص پرداخت کننده در کنار «کارت بانکی شخص پرداخت کننده» مشتری برای کارشناسان بخش فروش مکس گیم ارسال شود. توجه داشته باشید این دو کارت باید کنار هم قرار گرفته و در قالب یک عکس ارسال شود. همچنین عکس به‌هیچ‌وجه نباید ناقص یا کراپ شده باشد. پس از ارسال عکس، مراحل ارسال سفارش شما انجام خواهد شد.

11- در صورتی که کالایی ضمانت داشته باشد در کنار اسم آن کالا کلمه " دارای ضمانت " ذکر خواهد شد و تمامی مسئولیت این ضمانت نامه ها با شرکت ضمانت دهنده میباشد.

12- ریجن بازی ها به خصوص کارکرده ها بر اساس موجودی انبار پردازش و ارسال خواهند شد در صورتی که ریجن خاصی مد نظر دارید قبل از ثبت سفارش از پشتیبانی سایت استعلام بگیرید

13- دیسک بازی های کارکرده دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و دیسک بازی های آکبند ( پلمب ) فاقد ضمانت میباشد در صورت باز شدن حتی در صورت سالم بودن فیزیکی و اجرا نشدن پس یا تعویض گرفته نمیشود.

نمایندگی

فروشگاه مکس گیم در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق فروشگاه مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی فروشگاه مکس گیم اطلاع دهید.