news, اخبار بازی های پلی استیشن 4

چالش های هفته هشتم فصل ۵ بازی Fortnite

مجموعه ای از چالش های جدید برای فصل ۵ بازی Fortnite در حال حاضر در دسترس است. در هفته هشتم چالش ها ی متفاوت تری در انتظار بازیکنان می باشد و به نظر می رسد چالش های این هفته نسبت به هفته های پیش از سختی کمتری برخوردار است.

چالش های دارندگان Battle Pass
صاحبان Battle Pass باید با به دست آوردن سرنخ هایی در بازی به جستجوی گنج بپردازند و این سرنخ ها جایی بین سه صندلی می باشد. برای تکمیل این چالش باید به سراغ High Ground در شمال منطقه Flush Factory بروید. با اتمام این چالش ده عدد Battle Star به شما تعلق خواهد گرفت.

استفاده از ریفت‌ های داخل بازی یکی دیگر از چالش ها این هفته محسوب می شود. در بعضی از مناطق و محیط ‌های بازی Fortnite شاهد Rift های متفاوتی هستیم. حال کافی است از ۱۰ عدد Rift مختلف استفاده کنید تا این چالش را با موفقیت به اتمام برسانید. در این میان یادتان باشد که در بعضی از محیط ‌ها چند Rift کنار یکدیگر قرار دارد که تنها یک عدد از آن ‌ها برای این چالش شمرده خواهد شد.

یکی دیگر از چالش های مخصوص صاحبان Battle Pass کشتن سه نفر از دشمنان در سه منطقه مختلف می باشد. توجه داشته باشید نمی توانید در یک دور از بازی سه بازیکن را در سه منطقه از بین ببرید.

چالش های تمامی کاربران
در چالش Place Traps باید از ۱۰ تله استفاده نمایید که یکی از ساده ‌ترین چالش‌ های این فصل محسوب می شود. یکی دیگر از چالش ها پیدا کردن هفت صندوق درجریان بازی می باشد. برای پیدا کردن صندوق ها باید به منطقه Wailing Woods بروید. در ابتدا انجام این چالش وقت گیر است ولی به مرور زمان از تعداد افرادی که در این ناحیه حضور دارند کاسته خواهد شد و به راحتی می توانید به اتمام این چالش می پردازید.

یکی دیگر از چالش های آزاد برای تمامی کاربران کشتن دشمنان از طریق اسلحه های Shotgun می باشد. پس از کشتن ۴ نفر از دشمنان موفق به اتمام این چالش خواهید شد.

چالش های هفته هشتم فصل ۵ بازی Fortnite
چالش‌های تمامی بازیکنان

Place traps (10) — 5 Battle Stars
Search chests in Wailing Woods (7) — 5 Battle Stars
Shotgun eliminations (4) — 10 Battle Stars
چالش های دارندگان Battle Pass

Deal damage with pickaxe to opponents (250) — 5 Battle Stars
Use a Rift at different Rift spawn locations (10) — 5 Battle Star
Search between three oversized seats — 10 Battle Stars
Stage 1: Eliminate an opponent in Greasy Grove — 3 Battle Stars
Stage 2: Eliminate an opponent in Lonely Lodge
Stage 3: Eliminate an opponent in Fatal Fields

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *