کپی خور کردن PS4


کپی خور

کپی خور کردن پلی استیشن 4

هک کردن پی اس 4

شرایط کپی خور شدن کنسول شما :

قبل از مراجعه به فروشگاه لطفا آخرین آپدیت دستگاه خود را چک نمایید که عدد آپدیت کنسول شما 9.00 یا کمتر باشد.اگر آخرین آپدیت شما بالاتر از عدد 9.00 باشد دستگاه شما فعلا کپی خور نمیشود و راه دیگری برای کپی خور کردن ( از قبیل دانگرید و تعویض هارد و مادربرد …. ) ندارد.

چگونه بفهمیم آخرین آپدیت دستگاه ما چیست ؟

با مراجعه به قسمت Setting >>System >>System Information
عددی که در مقابل قسمت System Software درج شده نشانگر آخرین آپدیت کنسول شما میباشد.

کپی خور کردن پی اس 4

هزینه و تعداد بازی های قابل نصب و مواردی که باید به همراه داشته باشید :

-هزینه نصب اکسپلویت یا ( کپی خور ) در فروشگاه مکس گیم فقط 600000 تومان میباشد.با این هزینه دستگاه شما فول بازی نصب میشود
– تعداد بازی هایی که روی کنسول شما نصب میشود بستگی به ظرفیت هارد و سلیقه شما دارد
– معمولا روی هر دستگاه 500 گیگابایت بین 7 تا 10 بازی و دستگاه های 1 ترابایت بین 10 تا 20 بازی قابل نصب خواهد بود. البته این تعداد بستگی به حجم بازی های انتخابی شما نیز دارند. توجه داشته باشید برای فرایند کپی خور به همراه داشتن یک فلش مموری حداقل یک گیگابایت الزامی میباشد داخل فلش مموری ،توسط فروشگاه فایل کپی خور ریخته خواهد شد برای هر بار فعال کردن کپی خور میبایستی یکبار فلش مموری به کنسول متصل شود آموزش های لازم برای فعال کردن و نحوه استفاده از این روش توسط فروشگاه به شما آموزش داده خواهد شد.

اکسپلویت پی اس 4
کپی خور کردن پلی استیشن

معایب و مزایای کپی خور یا اکسپلویت PS4 :

در روش کپی خور کردن ( اکسپلویت ) مشکلی برای کنسول شما بوجود نخواهد آمد و هر موقع که از این روش خسته شدید میتوانید با یک ریست فکتوری (ps4 system initialization) کنسول خود را به حالت اولیه بازگردانید و با آپدیت کردن به آخرین نسخه میتوانید مانند قبل آنلاین بازی کنید. تنها مشکلی که این روش دارد مشکل خاموش شدن دستگاه شما هست که این هم صدمه ای به کنسول شما نمیزند وتنها ایراد اصلی این روش میباشد اگر دقیق بخواهم به شما توضیح بدهم ممکن هست در این روش بعد از چند ساعت بازی کردن کنسول شما به طور اتوماتیک وسط بازی یا جاهای دیگر خاموش شود البته این خاموش روشن شدن زیاد نیست و شاید کمتر از 2 الی 3 بار در هر روز یا هر چند روز یکبار باشد و اعصاب خوردی برای شما ایجاد نخواهد کرد. البته در ادامه توضیح باید ذکر کنم این مقدار خاموشی برای کپی خور های پایین تر از 7.55 بود با آمدن اکسپلویت جدید ورژن های زیر 9.00 این خاموشی ها تقریبا به صفر رسیده و بیشتر مشکلات کپی خور های گذشته برطرف گشته

هر بار که کنسول خود را روشن میکنید میبایستی یکبار وارد محیط کپی خور ( ارائه شده توسط فروشگاه ) کنسول شوید با این کار اکسپلویت فعال شده و قفل بازی های شما برداشته می شوند و میتوانید از آنها استفاده نمایید.
* خواهشمندیم توجه فرمایید که بعد از کپی خور شدن به هیچ وجه کنسول را به اینترنت وصل نکنید .

کپی خور ps4

* البته این را توجه داشته باشید که اگر کنسول شما به اینترنت وصل شود کنسول شما بن (ps4 banned) نخواهد شد و چون آپدیت قدیمی روی کنسول شما نصب هست، قادر به استفاده از امکانات آنلاین نخواهید بود ، فقط از این بابت به شما عرض کردیم به اینترنت وصل نشوید که کنسول شما آپدیت نشود و کپی خور شما از بین نرود.

* در روش کپی خور، بازی ها قابلیت بازی کردن به صورت آنلاین ندارند و همچنین بازی های کپی شما آپدیت نخواهند شد .

از مزایای این روش هم میتوان به هزینه مقرون به صرفه این روش نام برد که به طور مثال شما فقط برای خرید دیسک بازی Last of us Part 2 میبایستی 900 هزار تومان پول پرداخت نمایید در صورتی که در این روش تنها با پرداخت مبلغ اندکی صاحب Last of us Part 2 خواهید شد !

در صورت نیاز میتوانید با هماهنگی و رزرو وقت از طریق شماره تماس های درج شده در قسمت تماس با ما وبسایت به همراه کنسول خود به فروشگاه مراجعه نموده و در کمتر از 1 الی 2 روز کنسول خود را به همراه بازی های نصب شده توسط ما تحویل بگیرید.

* از اینکه مکس گیم را انتخاب نموده اید کمال تشکر را داریم*

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۲ از ۵